Ledig dag

En härlig men körig fredag. Började med en löprunda med Theo före frukost. Hade som plan att promenera men benen ville springa då så fick de bli. Gick inte snabbt men de gick av sig själv bara


Suddig bild fotad av misstag

Sen köpte vi bröd på frejas och intog med smoothie innan jag drog en repa genom höstmarknaden på Stortorget för att sen checka in på spa på Frösön 

Förutom mig var där fem andra personer på hela eftermiddan så jag behövde inte trängas alls. Gled runt bland alla upplevelser i den takt jag själv kände för, löste lite korsord och bara slappade. Njöt av en femtio minuters helkroppsmassage för det presentkort jag fick i julas. Eller nja, njöt inte alla femtio minuterna. Hon hittade några riktigt ömma punkter då jag fick koncentrera mig på att andas


Ena sidan med kallt vatten , den andra med ljummet, häftig känsla att vandra runt runt
I grytorna bubblade vattnet i tio minuter åt gången för fötternas välmående. Man rekommenderades att samtidigt smeta in en ansiktsmask

Dagen avslutades med att jag blev bjuden på middagsbuffé på Scandic av en före detta sambo, innan vi njöt av musikalsånger i Från Broadway till Duvemåla 


Här sjunger de ledmotivet i Jesus Christ Superstar tillsammans med kören från Östersund

Deras fantastiska röster och framträdande fyllde hela min kropp med en härlig känsla 


Kommentera inlägget här :