Bara början

Långt uppehåll i skrivandet. Det här med semester är ångestladdat för mig sen många år, gick helt enkelt inte att skriva alls under de veckorna. 
De där ångestladdade veckorna började iallafall alldeles strålande med en utflyktsdag till ett vattenfall som vi båda tydligen varit mycket nära för många år sen, 
(null)

(null)

(null)
Theo, bästa vännen o jag hade en fin dag med bad och fika, högt över de förväntningar vi hade när vi styrde kosan ut i ingenmansland. 
Sen passade jag på att fylla år och hade massa gäster på besök. 
(null)

(null)
Bjöd på grillmat och jordgubbstårta 

Första riktiga semesterdagen, på måndag, siktade jag o syster mot Sonfjället och Ryvålen. Inte gått på den sidan fjället tidigare, men fint var det. Spelade egentligen ingen större roll vart vi hade gått, här var det sällskapet som betydde mest. En heldag bara syster och jag är länge sen vi fått till. 
(null)

(null)
Vandrade på stigar och Sten, bland kossor och huggormar. 
Avslutade dagen med bad i en tjärn 
(null)

Vid det här laget hade det inte ens gått en vecka, men jag hade ändå hunnit massa umgänge och mysiga aktiviteter, nästan varje dag avslutades med dopp i Ljusnan, 

Åkte till stan och häng med barn, jordgubbsplockning och grillkväll
(null)

(null)

(null)

Så var det slut på den veckan 

Kommentera inlägget här :