Slutet nära

Fyra veckors semester var inbokade. 
Många har ångest sista veckan. Eller åtminstone sista dagarna innan vardagen tar vid. 
Den ångesten brukar jag slippa. Trogna följare vet att min ångest vibrerar i början av semestern. 
(null)

(null)
Sista veckan njöt jag. 
Av stillheten att städa hemma en regnig dag innan vi drog till uggen och av att få hänga med mina kära några dagar. 
Vi fyllde vedboden till brädden inför vintern o skapade ordning bland redskapen 
Fick besök av kusin med familj. Serverade kolbullar till lunch o wokat till middag. 
Mina barn dök också upp under dagen 
(null)

(null)

(null)

På grund av den goda tillgången på hjortron i markerna, blev vi tvungna att skörda lite. 
(null)

(null)
Två av oss plockade, de andra två chillade i myrkanten. 

Så var den semesterdagarna slut……eller? 

Kommentera inlägget här :