Energi

Ge mig energi. 
Jag påverkas mycket av energin runt mig och dras med åt det håll det lutar. 
Om energin runt om är låg så dras jag tyvärr med i den nedåtgående spiralen och har inte ork och kraft att kämpa emot. 
I två dagar har jag umgåtts, ätit och sovit med de jag gillar mest och det ger energi. Så nu är jag på väg upp. Vill ändå tro att jag är bra på att bidra med positiv energi när jag umgås i positiv miljö 

Vi shoppade och åt massa god mat. Den enda bild som finns i min rulle är denna
(null)
Från tapasmiddag på en nattklubb. Dock lämnade vi innan DJ började spela 

Nu är det söndag förmiddag och jag har tömt tvättkorgen, tumlat sänglinnet o ser redan fram emot att få lägga mig i renbäddad säng. 
Först ska jag ta långpromenad i regn och sen kanske baka kanelbullar 
Så här fint hade vi det förra helgen 
(null)


Kommentera inlägget här :